onsdag 1 mars 2017

Månadskoll på bloggen!

Topp 10 inlägg under februari
  1. Handla på Wish -fortsätter att hålla första platsen med mest klick under månaden (838).
  2. Kroppens prestationer (klick) -ni gillade visst mitt inlägg kring min kropp och mera lättklädd! Hela 808 klick har inlägget samlat ihop så.
  3. Va har vi i matskåpen? (klick) -min rundtur i matskåpen hemma hos oss var också en hit. Men ändå betydligt mindre klick med sina 509 mot guld och silverplaceringen.
  4. Ta mig i kragen -igen en gång (klick) -och inte har jag ens lyckats med att ta mig i kragen fast ni läst det flitigt! 498 klick
  5. First photoshoot -ever (klick) -inlägget med de första bilderna från min och westinprophotos session har också samlat på sig en hel del klick (464).
  6. BotniaVasan 2017 -racerapport (klick) -berättade hur det gick att delta i ett 40 km skidlopp och åtminstone 444 har velat läsa om det.
  7. Sorterat saker -check! (klick) -första steget på renoveringen var att gå igenom alla småsaker vi hade samlat på oss när vi slog ihop oss till ett gemensamt hushåll, 425 har spanat in hur det gick med det.
  8. Mycket på gång nu! (klick) -koll på vad som är på gång i livet gav också en hel del klick, 408.
  9. Migränmorgon och tapetsering (klick) -trodde dagen skulle gå i migränens tecken så skrev från början bara om det men fick fylla på med tapetsering av dotterns rum! 370 klick
  10. Död blogg... (klick) -det hjälpte att beklaga sig över sin blogg lite! Absolut flest kommentarer av alla mina inlägg (8 läsare och 8 svar av mig) och 304 som visat inlägget.
Trafikkällor

Egentligen inga nyheter. De flesta sökningar har gjorts på familjen konstig eller med olika varianter kring wish. Det roligaste sökordet denna gång: "slänga/bränna" -igen skulle jag gärna veta vilket inlägg de hittat med detta sökord!
Inga nyheter kring länkande webbplatser heller. Men instagram har stigit uppåt på listan, trots att jag skrivit tydligt ut att min blogg är endast på svenska -men det är klart, bilder går ju inte enligt ett visst språk.

Läsare

Finland, Sverige, USA, Ryssland, Tyskland, Danmark, Norge, Frankrike, Australien, Irland.

Så egentligen inga nyheter eller överraskningar. Men lite kul att ändå hålla koll! 
Lite har jag funderat om jag skulle byta portal, alltså till något annat än blogspot, då så många verkar ha problem att få kommentera min blogg trots att jag försökt kontrollera inställningarna så alla ska kunna utan inloggningar eller dylikt. Men har ingen aning om vart jag ska byta i så fall eller om jag ska skaffa en egen domän. Har ju ingen koll på vad en sådan skulle kosta och hur bra med html man behöver vara för att kunna upprätthålla en sådan. Jag har själv noll kunskaper kring html!

Så om någon som läser har tips på annan portal som är enkel att använda så säg till!


Nyduschad skribent

Inga kommentarer: