onsdag 15 juni 2016

Dags att böri på igen!

Har just hållit på och städat huset (plockat leksaker, skurat dörrar, dammsugit, skurat köket, skurat wc och skurat golvet) så har passligt upp värmen nu för att fortsätta med något träningspass.

Imorgon ska jag fara på Fitnic i Kaitsor, så länge det blir av eftersom de efterlyste fler deltagare idag för att det skulle bli av. Men hoppas kan man ju, är intresserad av att se vad det är för något iallafall! Om intresset finns skulle det fortsätta hela sommaren dessutom, och jag skulle vilja gå på någon gemensam träning resten av sommaren också (löpskolan har sommarlov just nu till och med augusti).
Annars finns ju nog GF Balans också som jag såg ordnar två olika träningar också. Får se hur det verkar dethär Fitnic imorgon och annars ta de som backup plan ifall det inte passar mig (såg någon övning där man ska gå på händerna, kan inte ens stå på händerna).

Men idag är sista dagen på antibiotika, byebye Amorion! Ni smakade för jävligt (men det gör väl all antibiotika?) så kommer inte att sakna er det minsta!

Och vad annat kan jag berätta?

På fredag bär det av på Bamsegruppens Sommarträff i Karislojo! Hoppas färden går smidigt nu då man skaffat dvd-spelare till bilen så de får sitta och se på Pippi och Fåret Shaun.

Pippi är annars Ninas favorit nujust så idag skulle både hon och mamma ha pippiflätor. Bjuder på en bild av mina.

Inga kommentarer: