torsdag 16 juni 2016

Sommarkläder

Tänkte bjuda på gårdagens outfit, en påminnelse om varma sommardagen nu när det regnar och blåser...


Upplagd på instagram med filtret Claredon. Därav lite blå...
Men Love naveltröja av märket Killer Cat från emp (ifjol).
Korta shorts av Divided H&M (också ifjol).
Nina ville att vi båda skulle vara Pippi i morse så därav en väldigt sällsynt bild på mig i flätor!
Har dessutom endast mascara och kajal på mig.

Idag regnar det som sagt så inget "lättklätt" väder.


Så blir simpla jeans från Kappahl (modell Alice med kortare ben).
T-skjorta av Liquor Brand (marknadsfynd på Juthbacka typ 2012).
Och en ännu sällsyntare bild av mig i två hästsvansar! Fick värsta lågstadiekänslan i morse...

Nina har sovt med flätor hela natten så hon for till dagis med lejonman. Vi verkar få likadant hår (när e kommer till hur e beter sig i frisyrer och sånt). Både Viggo och Nina har iallafall mitt tjocka hår redan! Och snabbväxande...

Nåja, njut av regnvädret!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du passar ju me flätor :D

Marion sa...

Tack 😊 fast ja känner mig som en liten skolflicka i båda frisyran 😆

Unknown sa...

Bruk va så ;)

Unknown sa...

Bruk va så ;)