måndag 20 juni 2016

Outfits för Bamseträffen

 Då vi skulle fara på fredagen valde jag min camouflage jacka från emp, en röd och en svart nättopp på varandra (gamla loppisfynd) och mina bekväma svarta jeans från Kappahl.
 Hade gått och sova med håret i många små flätor så hade extra volym (var borta innan vi nådde Åbo). Använde Yves Rocher Bleu Eclatant (4 nyanser i en ask) ögonskugga (ljusaste och mörkaste). Yves Rocher kajalpenna (inte den värdelösa som de har nuförtiden utan den de sålde för kanske 10 år sedan), glam of sweden lipgloss (nr.02) från Combo loppis i Vasa och luminelle mascara waterproof.
Smycken är svarta stjärnor från glitter och av barnen halsbandet (en flicka och en pojke med deras namn).

På vägen hem tog jag dock en aningen ledigare stil. Inga smycken, ingen smink, enkel svart långärmad från H&M och camouflagebyxor jag fyndat på loppis.
Byxorna har jag dock inte kunnat använda på ca ett år pga vikt/omfångsökning men nu passar de igen perfekt! Ganska noga då det finns varken dragked eller knapp i midjan...

Inga kommentarer: