onsdag 8 februari 2012

Härliga cafédrömmar!

Hade så härlig dröm om ett café inatt! Tänkte först skriva hela drömmen hit men ångrade mig då jag insåg någon kan "stjäla" mina idéer från drömmen... Fast det kanske inte är det mest originella idéerna någonsin men det var min dröm, och om det verkar som en bra idé (har skrivit ner den och skall diskutera med någon lite mera insatt i företag etc) så vem vet? Kanske jag förverkligar den då?


Om det nu passar att ens tänka tanken på att bli företagare då man är höggravid eller så, men i drömmen gick det bra och lill*n fick vara med mig. Och i drömmen hade jag ju såklart hjälp med de tyngsta sakerna också så jag inte behövde oroa mig för det.




Nej, sen senare kanske jag skriver ner hela drömmen åt er så får den som vill knycka idéerna eller rata dem som dumma drömmar. Men nujust är de mina egna!

Inga kommentarer: