fredag 17 februari 2012

Week 7: Tired

Vecka 7 skulle handla om TRÖTT. Jag hade 2 bilder av mig och Matias som sov men då inte jag får bilder från min telefon till min blogg fick jag fundera på något annat.

Hittade denhär underbara bilden av Sasti från då jag bodde i Jakobstad. Var så söt då hon låg ihoprullad och sov... Vilket hon gjorde ganska mycket då hon var innekatt, nu är hon ju utomhus hela dagarna nästan.

Annars kan jag ju berätta att Lillvildbasarin är här, så inga lugna stunder för oss nu (men det är ju skönt det också). Blir väl kanske pulkbacken idag då det verkar vara bra och milt väder, tror nog jag ska våga mig på och åka lite oxå, det är alldeles för länge sedan jag fick göra något sånt!

Och igår fick han åka både lastbil och traktor, så nu vet min pappa vad han kommer ti få höra varje gång vi far och hälsar på dit! Men det var iallafall väldigt populärt.

Inga kommentarer: