söndag 15 maj 2016

Så va kalaset över!

Så hade man firat Viggos födelsedag ett år igen! Roligt var det, och verkade som om åtminstone de flesta barnen tyckte det också.

Eftersom det var regn och rusk väder fick vi hållas inomhus istället för trädgården som jag hade planerat. Så det innebar att jag städade frenetiskt före lunch (skura golv, skura wc, skura kök igen, duscha oss alla efter lunch) och efter lunch började jag söka fram allt gott och pynta. Och förstås laga tårtan, och om än jag inte fick nå grått så måste jag säga att jag blev otroligt nöjd med slutresultatet!
Så förstås liten bildbomb åt er:

Tårtan :)

Gotta hörnet

Påskgodiset igen fram

Kanelbullar

Expressbulle

Kex i stora lass

Saft och limsa

Kaffe och te hörnet

Pyntat och fint

Minionduk
Så nu är det ett halvår till nästa kalas, mitt och Ninas gemensamma!

Inga kommentarer: