tisdag 10 maj 2016

Youtube-träningsvideor?

Efterlyser nu tips från er på bra videor på youtube med träningar!

Vill ha för armar, ben, överkropp, mage, rygg, rörlighet/flexibilitet, cardio och tänjning. Och inte då videor som bara visar upp vad man ska göra utan som hjälper mig hålla koll på tiden (har inte ännu kommit på hur jag ska få ett tidtagarur eller telefon att meddela då man jobbat 45 sek och vilat 15 sek -till exempel).

Både längre och kortare träningar, varierande övningar. Men behöver vara kroppsvikt eller hantlar, möjligen något man kan ha färdigt hemma (stol, bänk, trappa till exempel).

Hoppas ni förstår vad jag menar och att ni kan hjälpa mig! Känner mig just nu väldigt taggad att ta tag i min träning eftersom jag i går (för första gången sedan gymnasiet) fick ner mitt BMI till normalt! Alltså fortfarande i övre kanten av normalt men ändå, normalt. Och hade som mål att få det normalt för att sedan börja träna på nytt aktivare och genom träning (och förstås varierad bra kost) förändra det sista. Något säger mig detta dessutom är en vettigare inställning än att banta och banta ner sin vikt fast man kommit sig så långt ner på kaloriekedjan att man inte ens känner sig mätt då dagen blir till kväll...

Och under ser ni den lovade bilden på Color Obstacle Rush medaljen för år 2016:


Inga kommentarer: