tisdag 24 maj 2016

Tänkte ha en liten tävling

Jag tänkte ordna en liten, liten tävling här på min blogg.

För att delta ska du göra följande:

  • Skriv i en kommentar på inlägget fråga, ämne, eller vad ni skulle vilja läsa om på min blogg (obs! Endast kommentarer här på bloggen godkänns! Inte kommentarer på till exempel FaceBook)
  • Om ni vill ha en extra lottlapp så kan ni marknadsföra min tävling på er egen blogg, instagram, facebook eller dylika medier. Minns bara att bifoga länk till ert inlägg så jag kan kontrollera!
Postavgift betalar jag (inom Finland). Bor du utanför Finland så ser vi hur dyrt det blir och delar på postkostnaden.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Och ni kan vinna följande paket med blandade produkter:


Eftersom det är endast jag som ordnar tävlingen, inget företag som sponsorerar eller hjälper till, finns det blandade saker.

Ming Shu Fleur de l'Aube
Tendre Jasmine Yves Rocher Parfums


En vackert glittrande brosch

Orange necessär från Body Shop
Yves Rocher rengörande vatten
Sista dagen att kommentera är 5.6 2016! Vinnaren dras 6.6.2016 och publiceras här på bloggen!
Lycka till i tävlingen och jag hoppas på många nya ideer åt mig! 

5 kommentarer:

Yvonne sa...

Hej! Jag deltar gärna. Nu har jag tyvärr inte läst så många av dina tidigare inlägg att det kan hända att du redan skrivit om det jag tänkte tipsa om. Det är så många som har svårt att hitta tid för träning. Du är ensamstående mamma, engagerad i både det ena och det andra osv. - hur gör du får att få in träningen i din vardag?

Tina sa...

Hejsan. Jag deltar gärna. Träningstips och kanske mat och bak recept.

Marias Memoarer sa...

Kanske lite mera om aktuella samhällsämnen/saker som debatteras just nu, t.ex. vad du tycker om medborgarlön, avkriminalisering av marijuana eller ej, vacciner eller vad det nu sen kan vara :)

Madelaine sa...

Utmaningsinlägg kanske? Att du först utmanar dig själv på något som du själv vill göra el inte vågat tidigare. Sen utmanar du dina läsare på det :D

Cami sa...

Hej deltar gärna (men skulle turen vara på min sida och jag skulle få något som luktar, typ parfym så ger jag gärna vidare min vinst) :)

Jag skulle gärna läsa mer faktsinlägg om rasism kanske och givetvis vad är autism osv för att upplysa folk.