söndag 6 november 2016

Halloween 2016 outfit

Blev lite hastigt taget bilder av mig själv, då festen redan var över. Var som sagt färsig med allt i sista minuten (för mera bilder av själva pyntet kolla här) så glömde fota mig själv.


Kjolen är gammal sammetskjol, med uppnött gummiband i midjan. Märke: REFLEX WOMEN.
Har en vanlig svart H&M topp med spagettiband under (annars skulle halva magen varit bar).
Tröjan har jag handlat på någon musikfestival för många år sen men inte använt. Märke: DARK STAR


Här syns tröjans färger bättre. Halsbandet är köpt från Wish.
Svarta ögon och så hade jag klarröda läppar (borta på bilden som sagt).

Så någon sorts vampykunglighet var jag väl. Och med mig hade jag två trollkarlar och en prinsessa.

Min vackra prinsessa! Klänning hittad på loppis, krona köpte vi ifjol till hennes födelsedagskalas.

Och nedan ser ni min trollkarl, som egentligen inte skulle vara trollkarl men dräkten vi beställde hann inte i tid så fick bli PlanB! Tur de hade kappor vid Minimani i fredags ännu!


Men nu ska vi laga oss färdiga för deras kusins dop!
Och om två veckor är det som sagt Ninas prinsesskalas på gång!

Inga kommentarer: