tisdag 1 november 2016

Sammanfattning över oktober månad

Har sett många bloggare som skapar en sorts översikt över hur det gått på deras blogg varje månad, så tänkte jag skulle pröva på att göra något liknande.

De fem populäraste inläggen under oktober 2016
  1. Handla på Wish -en recension över hur det (för mig) har gått att handla på Wish och vad jag tyckt om deras service. Setts 720 gånger under oktober.
  2. En veckas 16:8 -resultat jag såg, mätte och kände efter att hållit på med Leangains/16:8 periodisk fasta i en vecka. Setts 484 gånger under oktober.
  3. Två veckors leangains -samma som ovan men efter att hållit på i två veckor. Setts 174 gånger under oktober.
  4. Andra projektet färdigt -hur det blev när gubben och hans far smättade upp en ny vägg i trappan. Setts 106 gånger under oktober.
  5. Loppisrunda, invägning och träningsutmaning -precis som rubriken säger; en hel del olika ämnen som hade med den dagen att göra. Setts 93 gånger under oktober.
Kan ju nämna att inlägget om Wish är det mest lästa inlägget på min blogg någonsin (totalt 2103) och att det mera informativa inlägget om vad periodisk fasta -16:8, Leangains- är (över hela bloggtiden) på fjärde plats med 768 visningar (trots att det inte ens kom upp i topp fem under oktober). 

Trafikkällor

Jag har fått mest visningar via google.se (antar det betyder de sökt på något som min blogg handlat om) och efter det så är det förstås mina delningar på facebook som gett visningar. Andra sätt att hitta har varit instagram, sevendays, min egen blogg (antar de då klickat vidare på någon annan blogg i mina inlägg eller så?) och Marias memoarer (inflikar här att jag önskar Maria en riktigt trevlig, händelserik och rolig resa nu då hon startat färden till Australien).

Läsarstatistik

Har varit mest läsare från Finland och Sverige (precis som man kunnat gissa) men även från (i mängdordning) USA, Frankrike, Tyskland, Danmark, Singapore, Åland, Norge och Portugal.

Webbläsare har varit Chrome, Safari, SamsungBrowser, Firefox, Internet Explorer, Mobile, PhantomJS, OS;FBSV, CriOS och GSA. Vet knappt hälften vad det innebär...

Så, har ni några ämnen eller annat som ni skulle vilja läsa om här på min blogg? 


Inga kommentarer: