tisdag 29 november 2016

Tre saker

Tre saker jag skulle vilja uppleva igen
  • Att resa till Malta (denna gång med min gubbe)
  • Att vara delaktig i skapandet av något omtyckt
  • Total sinnesfrid över här och nu och det förgångna



Tre saker jag uppskattar
  • Ärlighet (ja, på gott och ont)
  • Att man tar sig tid för varandra
  • Allt mina föräldrar gjort för mig

Tre saker som jag vill ha
  • En kropp jag verkligen trivs i
  • Ett hus som är färdigt renoverat
  • Två barn som känner att jag alltid finns där

Tre saker jag älskar att göra 
  • Träna (styrka och löpning/skidåkning)
  • Läsa sagor åt mina barn
  • Läsa och studera nya saker

Tre ord som beskriver mig
  •  Envis
  • Naturlig (i avseendet att jag är som jag är och konstlar inte till mig nå extra)
  • Bamsemamma (mamma till specialbehov så dömer ingen annan mamma som har ett bråkigt barn på gatan/butiken osv)

Tre saker jag vill bli bättre på
  • Ha telefonen på tyst
  • Sköta om min egen kropp (såsom nu smörja fötter och händer och psoriasisfläckarna med sina salvor för att minska smärta/irritation)
  • Stronger, faster, harder (hehe)

Tre saker jag inte kan vara utan
  • Mina barn
  • Min gubbe
  • Mina föräldrar

Tre drömmar jag hoppas blir verkliga 
  • Att jag får utgivet en bok
  • Att jag hittar ett jobb jag trivs med efter studierna
  • Att mina barn får ett bra liv 
Och på sista vill jag ännu lägga, det som jag tror alla föräldrar till nonverbala barn önskar, 
  • Att min son lär sig prata

Soluppgång 29.11 Vörå Centrum

Inga kommentarer: