onsdag 30 november 2016

Positivt om mig

Eftersom jag har fullt upp idag så får ni tyvärr bara en lista idag också. Lovar att berätta mer om shoppingen och om kvällens uppträdande!

- Fem saker jag är bra på
  1. Flexibel och kläcka ideer (om än de inte alltid är så bra)
  2. Motivera mig själv att göra saker
  3. Att skriva (åtminstone enligt andra)
  4. Att delta i undersökningar, projekt och evenemang
  5. Att stå på mig (en färdighet som ökar hela tiden

- Fem saker jag älskar med min kropp/utseende
  1. Mina ögon
  2. Mina bröst
  3. Min stil
  4. Att jag använder lite smink
  5. Att jag är kort (fast det är jobbigt ibland så är jag hellre det än lång)

- Fem saker jag är stolt över
  1. Att jag varit/är med i UMR
  2. Att jag tog mig ur en giftig relation
  3. Att jag försöker lära mig nytt hela tiden
  4. Att jag är realistisk optimist
  5. Att jag aldrig gett upp

- Fem saker jag är tacksam över
  1. Mina barn
  2. Min man
  3. Mitt hem
  4. Att livet bara börjat
  5. Att min son har så många kunniga, stödjande personer runt sig

Sneakpeak om shopping

Inga kommentarer: