tisdag 10 januari 2017

Alla under samma tak -äntligen!

(Ni kan inte ana hur jag velat publicera detta inlägg i en par veckor redan! Men som min kära gubbe sa: inget är säkert förrän pengarna är på kontot/i handen -vilket det ännu inte är, men handpenningen är betald så vågar nästan lita på det nu)

Min gubbes hus har äntligen blivit sålt!! Happyhappyjoyjoy!! Så nu kommer vi att börja bo under samma tak, på samma adress, tillsammans! Såå skönt att inte ha honom bara varannan vecka här längre, även om det innebär full rulle de veckor alla töserna också är här.

Blir en aning bråttom att tömma övre våningen och hans hus nu bara, den 20.1 ska han vara utflugen ur huset så. Men vad ska vi inte greja det! Och så behöver vi börja fundera på nå rumfixas och sådant också... men det måste vi ju planera vartefter då han är här. Jag menar, vi är ju båda här kvällstid/helger då och kan hjälpas åt med det som ska göras. Och det är ju en hel del...

Känner också på mig att vi behöver göra upp nå dagsschema och regler som gäller alla barnen. För att underlätta att börja bo tillsammans, men det är också något som ska tas i beaktande så småningom när det känns som om det är dags.

Anyway, ville bara dela glädjen med er! Tjohoo! ❤

Mat för en månad framåt

Inga kommentarer: