onsdag 4 januari 2017

Bloggstatistik December 2016

Ett nytt år har börjat och här kommer den sista månadsstatistiken för 2016.

INLÄGG

  1. Fortsättningsvis toppar mitt inlägg om att handla på Wish statistiken med 815 visningar under december (klick).
  2. När jag skrev om hur svårt det är att bemöta slag och andra fysiska utbrott från min son hade jag inga förhoppningar att nå många skulle läsa, men 747 klickade sig in och fick flera uppmuntrande kommentarer på grupper i FaceBook (klick).
  3. Likaså när jag skrev om hur julafton gick med lite få förändringar blev det en anstormning av läsare, närmare bestämt 745 (klick).
  4. Mitt inlägg där jag tog upp stressens påverkan på mig och min son har hunnit få 679 visningar, men jag hoppas fler ska hitta inlägget ännu (klick).
  5. Viggos julfest samlade 665 visningar (klick).
  6. Mitt inlägg om de andra juldagarna samlade 545 (klick).
  7. När jag skrev om hur syskonrelationen mellan mina barn är blev det en fin diskussion på facebook i en grupp också, trots att inlägget här bara fick 430 visningar (klick).
  8. Mitt allmänna inlägg om julafton, där jag inte fokuserade på Viggos upplevelse, fick 303 (klick).
  9. Endast ett träningsinlägg har tagit sig in i topp tian och det är inlägget kring att nå ett mål och hitta bra belöning (klick).
  10. På sista plats finns ett inlägg som jag också hade hoppats skulle få större läsarkrets, inlägget om stress och trötthet med 262 visningar (klick).
LÄSARLÄNDER

Länder som läsare kommit från: Finland, Sverige, Ryssland, USA, Tyskland, Danmark, Litauen, Israel, Åland och Frankrike.

De andra statistikgrupperna hoppar jag över, fanns inga nya eller avvikande trender bland webbläsare, länkande webplatser och så vidare. Men totala sidvisningen på bloggen blev under december 12 728 något som känns som ett rekord, men har ingen aning.

Har ni några önskemål om ämnen på bloggen?

Inga kommentarer: