fredag 13 januari 2017

Fotografjakt

Jag tänkte jag skulle pröva bloggen för att hitta en fotograf. Foton jag skulle vilja ha är till en tävling, och fotona ska vara av mig. Och jag behöver dem ganska fort, sista januari ska bidraget vara inlämnat.

Jag bor i Vörå men kan färdas till Vasa och Nykarleby vid behov. Jag har tyvärr ingen ekonomi som tillåter att jag betalar fotografen, istället hoppas jag att reklamen fotografen får (med sin "stämpel" på fotona) samt att får använda bilderna i sin portfolio är tillräckligt.

Bilderna som tas får jag använda fritt. Tex på sociala medier, bloggen, tävlingsbidrag -men fotografens stämpel finns alltid med. Fotografen får använda det i sin portfolio, på sin blogg eller annan plattform för att visa sina arbeten -men får inte överlämna bilderna till en tredje part utan min skriftliga tillåtelse.

Så finns det någon amatör/professionell fotograf som kan tänka sig ställa upp? Inlägget får gärna delas till möjliga fotografer!
Och tävlingen jag behöver bilder till är Miss Rock 2017.


3 kommentarer:

Nina sa...

Fanns en fotograf på ett fb-loppis som från o till ha sökt modeller. Kan tänka mig att hans upplägg är likt vad du söker. Om jag minns rätt så hette han Hapa Bragge, annonsera på finska så vet int hur myki svenska han kan (om de nu har nån betydelse) ��

Marion sa...

Tack för tipset! Ska se om jag hittar honom ☺

Marion sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.