måndag 5 december 2016

Dateoutfit

En tid innan min födelsedag blev det såklart tal om vad jag ville ha i present av gubben min. Rent spontant sa jag en kväll ensam med honom som han ordnat!
Och han gjorde det! Jag trodde inte mina öron när han sa vi skulle till Vasa, äta på Pikku Quattro, bio (jag valde Fantastiska vidunder och var man kan hitta dem) och övernatta på Omena.

Tröja och kjol från H&M

I ett tidigare inlägg bad jag er rösta vilka kläder jag skulle ha! Och lovade visa resultatet åt er. Så varsågoda! Ursäkta att bilderna kanske inte är de allra bästa men man tager med vad man haver.

Yves Rocher grön ögonskugga
Svart kajal och mascara
Avon Bold Bordeaux läppstift

Svarta skor, ärvsa av systern
Benvärmare
Strumpbyxor med blommönster
Hur blev kvällen? Så härlig och avslappnande som jag hade hoppats!

Inga kommentarer: