torsdag 8 december 2016

Födelsedagsbeställning från Avon

När jag fyllde i november fick jag av en vän ett "presentkort" till Avon (hennes avon förstås). Var och kollade vad de hade samma kväll och idag fick jag beställningen!

Här är hela innehållet: intimtvålen simply delicate-calming, två läppstift, två nagellack, en mascara och en kajal samt barntvål (lilla flaskan ska, om jag förstod det rätt färga dem gröna under tvätten).



Nagellacken: Rain Washed & Rouged Cider.
Läppstiften: Natural Flush & Nude (i tidningen tyckte jag de inte hade så samma färg, note to self: sitt inte och shoppa smink i mörker!)


Här är läppstiftet Nude. Och delvis sminkat ögonen.



Mitt vänstra öga har mascara, mitt högra är utan. Så den gav också bra färg!
Och kajalen... ÄNTLIGEN har jag hittat en som ger färg på "insidan" av ögat utan att behöva stå och gnugga en halvtimme...! Min nya favorit!! Och båda är märket Color Trend.


Ett lager av vardera nagellack. Väldigt rinnig av sig så man ska inte ha för mycket på penseln!

Så jag tror bestämt att ett läppstift far i tomtens säck. Och att jag beställer fler kajal av samma märke åt mig själv! Kanske en annan färg på läppstiftet smyger sig med då också....

Inga kommentarer: