lördag 3 december 2016

Shoppingdag!

Följde med mamma till Vasa när hon for på jobb sista november. Jag skulle träffa sonens talterapeut, söka efter en vinterjacka och lite annat. På kvällen skulle jag då och uppträda med teckenspråk på Dövföreningens möte tillsammans med de andra i Vörå MIs teckenspråkgrupp.

Jag hittade allt jag sökte (plus lite extra). Dotterns födelsedagspresent från BR blev såpbubblor, på H&M vandrade jag omkring länge och tittade och provade, tittade och provade... nedan kommer bilder av fynden på H&M och dagens smink:

Kragen på jackan ner

Kragen upp

Vit ögonskugga, svart kajal och mascara,
lila/rosa läppglans. Kalevala Illusion
smyckeset.

Ny tröja och nya läderbyxor

Pushup bh och sportbh med maxstöd
Jag var inte 100% nöjd med tröjan, lite för genomskinlig men fanns inte tjockare material. Sen beror det ju mycket på ljuset i rummet. Men i vilket fall som helst så visste jag genast att "ett yngre jag" skulle köpt den utan tvekan! Och läderbyxorna satt bra! Behöver nya då mina gamla håller på o få hål i grenen...

Var in till toma Anttilla och hittade "The Gallows", "Unfriended" och "Vikings season three". Mer om dom i ett annat inlägg.

Inga kommentarer: