lördag 24 mars 2012

Dagens outfit

Nu när det är vårkänslor så blir jag alltid mera medveten om utseendet mitt och tycker om att klä upp mig lite och sminka mig lite.





Svart hellång kjol med utsmycknadssömmar.
Svart enkel tskjorta från H&M.
Hellång röd tunn kappa (ärvd av min mor).
Svarta tights.
Hemlagade pärlörhängen i svart/silver.
Silverarmband med röda stenar.
Silver peacemärke i svart tygband.
Hemlagat stenhalsband med tygband, järntråd med silverpärlor och svart sten.



Tunt lager gul ögonskugga.
Svart kajal och mascara.

Kanske inte det är riktigt det intressantaste att läsa om men nujust är jag väldigt intresserad av kläder och smink då det börjar bli vår på nytt och man inte måste klä på sig många många lager!

Men då igen, de som inte är intresserade behöver ju inte läsa heller.

Inga kommentarer: