torsdag 15 mars 2012

How to train your dragon

Såg med älsklingen min igår på Draktränaren (med svenskt tal). Jag älskar ju överlag allt som har med drakar att göra så dethär var ett måste för mig i vilket fall som helst.
För en animerad film var den otroligt bra, och jag önskar nästan att jag skulle sett den i 3D på bio -kan tänka mig att det var mäktigt!
Fast drakarna var en aning "löjliga" till utseendet (men det var ju en barnfilm där det skulle framkomma snälla/dumma) tyckte jag de hade gjort ett väldigt bra jobb med dem!
Och som alltid; jag bara önskar att jag kunde ha en drake själv också. Jag skulle inte ha något emot att ha en Nattfasa själv som jag kunde flyga runt med.

En riktigt bra familjefilm med en gnutta spänning, romantik, vänskap och lärdom om att allt inte är som det verkar.

Inga kommentarer: