torsdag 29 mars 2012

Week 13: Down Below



Down Below lär betyda nedanför. Men i första bilden har jag i betydelsen under: under snön kommre gruset fram. Nedanför backspegeln hänger doftgranar och annat krimskrams i vår bil. Nedanför balkongdörren kommer dörren (efter att balkongen blev murken och vi fick ta bort den).

Jag tycker annars att jag är den enda som upprätthåller denhär utmaningen av de som jag känner och hade fått utmaningen... Är lite synd för jag skulle ju vara väldigt intresserad av att se nå andras ideer och tolkningar av teman.

Jag har gått med i heiaheia.com -en träningsdagbok som finns på internet. Ska använda denna som hjälp då jag vill komma i form efter graviditeten tänkte jag.

Om en och en halv timme skall jag till mödrarådgivningen, kommer säkert att uppdatera bloggen på nytt då.
Stay tuned...!

Inga kommentarer: