söndag 11 mars 2012

Söndag = vilodag

Nu är det söndag, vilket innebär att en vecka har gått igen. En vecka mindre på graviditeten nu (bara 6 veckor kvar nu) och vi avslutar den gamla veckan och förbereder oss på en ny vecka som för med sig nya möjligheter, ny styrka och nya möten.

Jag är otroligt trött i kroppen och i sinnet av förkylningen nujust, fick dessutom inte sovit så väldans bra inatt pga kramp i ena benet (igår tänkte mitt ena knä börja bråka igen, men som tur blev e bättre efter att älskling hade masserat det lite). Men söndagar kommer vare sig man vill det eller inte, och nu är denhär söndagen här.

Ska laga ett inlägg med utmaningens bilder, måste bara hitta kameran först... Ah, där står den ju.

Dagens citatbild från google:


Måste lägga två då första bilden var en aning sorgsen i tonen och det var inte meningen. Den andra behöver jag väl återkomma till efter graviditeten så att jag får styrka att sköta min hälsa och min kropp på nytt då.. men det hindret tar vi då!

Inga kommentarer: