torsdag 12 april 2012

Barnvagnsbild

Fick förfrågan hur barnvagnen ser ut så nu lägger jag upp några bilder av den!

 Alla tyger och delar på plats. Sovpåsen också.

 Syns sovpåsen bättre, fick från mammalådan förstås.

 Från sidan bild av kärran, styvsonens elmopo kom också med på bild.

 Utan sovpåse.

 Vagnen med "överdraget" borta, fanns en del som bara täcker vid fötterna. Troligen någon form av att lägga väskan på?

Från sidan med kupan totalt uppvikt så långt det gick.

Sådär, här kom några bilder på barnvagnen. Och nu först märker jag att klockan är ju som mitt i natten!? Vart har tiden sprungit iväg... Älskling har suttit och spelat på PS3 spelen Battlefield och nu Hard Rain. Jag har spelat på datorn nå spel på Facebook och kollat runt på allt möjligt... Tiden springer iväg fast man inte märker det -men det märkligaste är att jag egentligen inte är trött alls ännu! Men i vanliga fall skulle vi ha somnat för länge sedan. Kanske vore bäst att söka sig mot sängen så man inte ser helt hålögd ut imorgon då man far till mödrarådgivningen... Inte för att jag tror det har någon skillnad. Förstår varför lill*n är så aktiv då också, inte brukar ju mamma vara igång såhär sent inte! Ingen ordning alls tycker h*n.

Inga kommentarer: