tisdag 24 april 2012

Startade ny...

...blogg igen. En som kommer att handla om just mat, kroppens och själens hälsa, och förstås motion. Mat har väl minst plats på denhär bloggen, men har nu med det ifall jag blir ivrig på att pröva någon detoxdiet eller något sedan. Eller om jag behöver någon diet för att bli av med nå extra kilon.

Men mest ska den handla om motion och hälsa över lag. Har redan publicerat om konditionstest som jag skall använda, BMI och skall nu efteråt göra en "aktivitetskalkyl" för idag.

Annars kan jag berätta att jag är otroligt trött en gång igen, har tandvärk men ingen värk någon annanstans. Ryggen slutade ajaj då jag just tog en varm dusch, lyckades raka sönder ett födelsemärke på vaden dock -inte roligt då de aldrig slutar blöda tycker jag! Dessa födelsemärken, som står ut som mina gör och är mörka i färgen, lär vara släktdrag från Vallonerna -Belgiens mästersmeder. Jag skulle härstamma från dem från min faders sida har jag förstått.
På min mors sida borde jag härstamma från någon viking. Lite olika eller hur?

Inga kommentarer: