tisdag 10 april 2012

Här kommer alla mardrömmarna...

...på en och samma gång. Nå, hoppeligen blev det bara en natt som man behöver ha mardrömmar nudå så man får sova lugnt och stilla nu sen.

Gått igenom alla möjliga och omöjliga fel vid förlossningen inatt, allt som kunde gå fel när man kommer hem, saker som kunde gå totalt snett om några år och mycket som kunde gå snett nu... Tycker jag har "förberedd" mig nudå så ordentligt på allt sådant att jag inte behöver nå fler genomgångar.
Tack på förhand åt mitt huvud!

Kolla annars just att det är ju redan 6400 personer som läst min blogg -jisses säger jag bara! Min bok/filmblogg går inte alls lika bra med nå stigande läsare... Kanske jag måste ändra lite utformning på den så att det blir intressantare att läsa? Tips mottages på den bloggens sida!

Lite ledsen i ögat blev man ju då man såg att det kom ner snö från himlen denhär morgonen också, var det inte nu som meteorologerna hade lovat att det skulle börja bli upp mot 10+?? Skulle man inte kunna tro då man tittar ut nu iallafall....

Nu skulle jag vilja få undan dehär lådorna med saker jag försökt sälja på internetloppis, ingen verkade ändå intresserad nåmera av något. Då skulle det redan bli mycket finare! O då föra bort dendär lampan och de två gamla kaffekokarna våra (Philips som jag lagade sönder kannan på och en äldre modell som jag aldrig fick kannan ordentligt på plats med), så skulle man nästan ha ett tomt skåp i köket -eller inte skåp, hylla! Fast, jag har ju nog en hel del som jag borde ta med mig hit också ännu... Och nu hade min far hittat mera lådor som var mina i uthusen, från 2009! Suck, hur mycket saker har jag egentligen hunnit samla på mig?

Längtar efter ett eget hus, och älskling och jag verkar överens om en sak iallafall; bättre att betala kanske lite mera och få ett hus som man faktiskt är nöjd med sedan -än att betala mindre och få ett hus som man inte alls trivs med efter ett par år. Låter logiskt va? Eller?
Sen husets utseende... Balkong OCH terrass! Många rum (men ändå int så de blir många små små rum utan användbara rum), bastu och garage... Färgen har man ju ingen aning ännu, men inte någon av dehär nyare husens grön, rosa eller blå (ledsen men personligen skulle jag inte trivas i den färgens hus). Stor trädgård som sagt så barnen har plats att leka och jag har plats att laga nå blomrabatter!

Men vad sitter jag och dagdrömmer, det lär nog ta många år till dess ännu ändå så.

Inga kommentarer: