måndag 16 april 2012

Tänka på

De flesta såna här citatbilder tar jag ju från FaceBook. Någon av mina vänner delar någon sidas bild som jag sedan sparar ner till datorn för att kunna ladda upp hit och skriva kring eller bara dela med mig av åt er.

Kärlek kärlek kärlek. Kärleken är underbar eller hur? Eller så ska den ju vara.
Jag är lyckligt lottad som har en underbar kärlek (jaja, ni har rätt! Vi har haft våra gräl vi också, men vilket förhållande har inte sina gräl om ett eller annat? Och jo, vi har båda personlighetsdrag som vi stör oss på hos den andra -precis som alla andra par. Men, de är alla bagateller när det kommer till kärleken) att dela allt med. Och förstås, nu just är ju det största att dela vårt kommande barn.

Kärleken till dethär barnet man bär på, det övervinner ju allt både för mig och honom. Och det är ju så det ska vara eller hur? Fast hur irriterande barn kan vara ibland med sin sprudlande energi (som av någon anledning ofta är riktigt hög då man själv är trött) så älskar man ju dem.

Inga kommentarer: