tisdag 24 april 2012

Dagens aktivitetssaldo!

Använder kaloriförbrukningstestet som jag har i min länklista längst ner till höger då jag skriver kalorierna.

Gick till butiken idag på förmiddagen, ca 2km dit och tillbaka, tog totalt 45minuter och det skulle betyda att jag förbrukade 232 kcal.
Gick just till posten och tillbaka, också 2km, tog 30 minuter och det skulle betyda 154 kcal.
Totalt 386 kcal.

Annat som jag kan nämna...
Jag är med på heiaheia, en sida där man får registrera sig gratis och föra "dagbok" över sin träning. Tycker själv det verkar trevligt och jag har lagat ett "Start from Zero"-träningsprogram där från och med 1a maj. Exakt kommer jag inte att följa det, eftersom jag kommer att gå med barnvagn varenda gång och inte nå stavar eller så. Men i det stora hela ska det väl bli följt. Tror dock jag kommer att orka mer än vad som står i planen, 15minuters promenad första dagen, men vem vet hur medtagen jag kommer att vara efter förlossningen -eller om jag ens har fått lill*n då ännu!

Inga kommentarer: