måndag 16 april 2012

God morgon allihopa! En lugn natt har det varit för min del -bara en aning sjukt i tanden men framförallt i korsryggen då jag skulle börja sova. Nu är korsryggen fortfarande helt totalt ajaj och ischiasnerven ner längs vänstra benet (från rumpan ner till knä) verkar ligga i kläm av lill*n nujust, åtminstone så tar det sjukt i den och känns som om hela benet domnar bort lite... Om någon har nå tänjnings/träningstips för dessa åkommor så är jag bara tacksam!?

En vackert solig dag idag, ser det ut nu på morgonen iallafall. Var på minus (-2) då jag steg upp klockan 8 men det har redan börjat värmas upp. Så kanske man kan hoppas på en riktig vårdag idag? Det skulle iallafall vara skönt..! Då kanske man skulle få med sig älskling på en promenad också?

Jag menade just laga ett Picassa webbalbum av alla mina bilder här, nu är jag plötsligt medlem i Google +... Någon som kan på riktig svenska förklara vad det är??? Fattar noll.

Ja, som sagt så hade man inga värkar eller ens drömmar om värkar inatt. Så natten var riktigt lugn. Skönt det också förstås så man fick vila ut ordentligt nu igen en natt!

Inga kommentarer: