torsdag 26 april 2012

Kroppsanalystips?

Frågar nu efter folk som kanske vet någonstans eller någon som gör kroppsanalyser för en tämligen billig peng? Alltså någon som kollar hur mycket min kropp består av: vatten, fett, muskler etc. Och på basen av det kan säga mig vad jag borde väga för att ha en sund och naturlig kropp (enligt min längd).

Det är väl möjligt att ha en PT (Personlig Tränare) att göra det -men då skall man hitta en sådan också. Så är det någon som råkar känna till en sådan då? Gärna en som inte kräver så mycket betalt. Och gärna i trakten någonstans... Kanske PTn då kan göra ett konditionstest på samma gång så slipper jag fundera ut hur jag ska få det gjort?

Träningen menar jag nog ta hand om själv.
Som min morgonpromenad på ca 2 km (ny rutt) som tog en 30minuter. Fokuserade på att slappna av i alla muskler fast jag fick sammandragningar denhär gången medan jag gick -och det är som om sammandragningarna skulle ha hållits kraftigare nu.

Inga kommentarer: