lördag 21 april 2012

Besöka kanske startar?

Var och besökte älsklings barndomskompis idag -och då han och hans höggravida flickvän var till oss så fick de fara till BB samma natt! Så man kan ju hoppas att vårt besök hos dom skulle ha samma effekt. Men det är väl önsketänkande...
De hade iallafall en riktigt vacker, snäll och stor rotweiler. Skulle absolut sitta mig i famnen fast den var större än mig (i soffan), men vi kom överens att hon fick sitta bredvid mig och luta sig mot mig eller ligga med huvudet i min famn. Det gick bra, mestadels av tiden iallafall.

Hälsade på älsklings pappa också, och hans andra bror sedan. Nu är vi hemma och pojkarna kör med bilbanan bakom mig. Roligt har de iallafall! Men tycker de kör så hårt så bilarna flyger av banan hela tiden. Men det är väl så det ska vara. Ryggen har varit ovanligt bra i skick idag, men magen har spänt mycket.

Nu ska jag hänga upp tvätten och laga te åt mig, får så lov och fråga dehär racerförarna om de också vill ha nå te eller hur det är. Eller om de nöjer sig med sina vattenflaskor, ska den ena ha så ska den andra ha vet ni väl?

Inga kommentarer: